Luv (sic) Pt.5

無題


ついにきましたね。

Luv (sic) Pt.5

先ほどshing02さんのTwitterから、新曲のお披露目がありました。

そして、ついにLuv (sic) Pt.5が解禁されました。

http://e22.com/blog/2010/12/16/luvsic-part-5/


luvsic5cover.jpg


The better half of this song was written in January of 2010, then I finished it over the course of this year while touring and traveling. When I initially planned for another trilogy, part4 was going to be about first love, 5 about parting, and 6 about reuniting. As it turns out, 5 is about the ultimate parting, it’s very somber but it resonates with me deeply. This track goes out to everybody who’s lost anybody close.


当初、完成形とは違うストーリーを考えていたようです。


Part.4は初恋

Part.5は別れ

そして、、、

Part.6は再会


結果的に、Part.5は究極の別れとなり、

おそらくそれはNujabesとの別れを意味しているのかな。。。

非常に重く深いものになりましたが、最終的には人々の心に響くものになった、、


上記の文章にはそう書かれています。



そして、最後に、、、


この曲を、大切な人を失ったすべての人に捧げる、、と。


今はもう聞くしかないです。必聴です。